Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки, як учні можуть саміспрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Дізналися, що диференціація може проводитись не тількі за учбовим матеріалом та рівнем завданнь, а також можна диференціїювати процес, продукт та середовище навчання.
Створення чіткої системи оцінювання визначати якість класної роботи та бути впевненим у справедливості її оцінки вчителем.
Дізналися, що диференціація може проводитись не тількі за учбовим матеріалом та рівнем завданнь, а також можна диференціїювати процес, продукт та середовище навчання.
Створення чіткої системи оцінювання визначати якість класної роботи та бути впевненим у справедливості її оцінки вчителем.
Комментариев нет:
Отправить комментарий